14/05/2018

Częste pytania

Częste pytania

Ile to kosztuje?

Każda oferta jest przygotowywana indywidualnie dla każdego klienta. Na cenę wpływa bardzo wiele czynników takich jak: lokalizacja wydarzenia, ilość osób, charakterystyka wydarzenia itd. Przygotowujemy też oferty pod konkretny budżet jakim dysponuje Klient.

Gdzie działamy?

Działamy w całej Polsce oraz poza jej granicami. Koszt dojazdu w dowolne miejsce w Polsce nie jest duży i zawsze jest już wliczony w cenę.

Co zawiera cena?

Dojazd, obsługę, nocleg, modułowe podświetlane bary, szkło, porcelanę, eleganckie jednorazowe pojemniczki, oświetlenie, nagłośnienie, okablowanie, ubezpieczenie eventu w kwocie 200 tys. zł, cały niezbędny sprzęt do przeprowadzenia pokazu, profesjonalną obsługę oraz doświadczenie przeprowadzonych ponad 445 eventów.

Czego oczekujemy ze strony organizatora?

– zorganizowanie dostępu do prądu – zwykłe gniazdko 230v / obciążenie max 1kw
– informacji czy na barach modułowych umieszczamy logotyp klienta

Jakich informacji potrzebujemy od organizatora do sporządzenia oferty?

– data wydarzenia
– czas trwania wydarzenia
– kiedy można przeprowadzić montaż i demontaż
– miejsce realizacji
– ilość osób biorących udział w wydarzeniu
– czy menu powinno zakładać konkretne smaki, motyw przewodni lub też kolor np. nawiązujący do produktu lub logotypu klienta
– jakie przygotować menu: alkoholowe, bezalkoholowe czy mieszane
– czy jest już określony budżet wydarzenia lub widełki, w których powinniśmy się zmieścić
– co to jest za wydarzenie i jaka jest jego charakterystyka

Odpowiedzi na powyższe pytania pozwolą nam przygotować ofertę, zgodną z oczekiwaniami jak i możliwościami finansowymi klienta.

Charakterystyka naszych podświetlanych barów:

Bary zawsze udostępniamy bezpłatnie.
Wymiary wysokiego baru to: 150 x 120 x 60 cm.
Wymiar niskiego baru to: 150 x 90 x 60 cm.
Posiadamy łącznie 5 wysokich barów oraz 3 niskie.
Łącznie jesteśmy w stanie wybudować stanowisko o długości 12m.

Ilość używanych barów podczas wydarzenia jest ustalana indywidualnie i zależna jest od preferencji klienta, ilości osób na wydarzeniu oraz wybranego menu.
Na barach możemy umieścić logotyp klienta – koszt jednego logotypu to 199zł netto.
Aby umieścić logotyp na barze potrzebujemy logo klienta w krzywych na min. 10 dni przed wydarzeniem. Wszystkie niezbędne informacje, zdjęcia, oraz bardziej szczegółową specyfikację barów możesz pobrać w zakładce „Oferta”.

Minimalna powierzchnia w jakiej możemy działać:

150 x 120 cm 🙂 

Ile jesteśmy w stanie zrealizować wydarzeń jednego dnia:

4 – posiadamy 4 niezależne zespoły, które jednocześnie mogą realizować 4 różne wydarzenia w różnych lokalizacjach.

Płatność:

Jesteśmy elastyczni. Do każdej realizacji wystawiamy fakturę. Płatność zawsze odbywa się po zrealizowanym wydarzeniu – przelewem z odroczonym terminem płatności.

Jak duże eventy jesteśmy w stanie obsłużyć:

Nie ma limitu. Od 7 lat podnosimy sobie poprzeczkę. Największe wydarzenia, które realizowaliśmy to imprezy masowe liczące ponad 100 000 osób, podczas których w przeciągu 6h obsłużyliśmy 10 000 osób!

Ile trwa pokaz?

Czas trwania pokazu dostosowujemy do agendy wydarzenia. Czas trwania pokazu nie ma wpływu na cenę. Zazwyczaj jest to pokaz trwający 5 -15 min lub 60 – 90 min. Dłuższy wariant pokazu rekomendowany jest dla bardziej kameralnych grup – liczących poniżej 40 osób.

Czujki dymu

Suchy lód oraz ciekły azot, który tworzy efekt „dymu” nie mają żadnego wpływu na czujki dymu – jest to po prostu ciężki dym, który opada na dół.

Czy to jest bezpieczne

Kuchnia molekularna jak najbardziej jest bezpieczna, pod warunkiem, że zabawa z nią odbywa się pod czujnym okiem doświadczonych profesjonalistów! Podczas naszych pokazów nie używamy żadnych okularów oraz rękawic ochronnych. Goście uczestniczący w wydarzeniu mogą poczuć ciekły azot również na własnej skórze, bez uszczerbku na zdrowiu! 🙂

Dzieci i molekuła

W swojej ofercie posiadamy również program molekularnego pokazu / warsztatów, który jest dostosowany dla dzieci w różnych grupach wiekowych.

Udostępnij: