ELIKSIR – w 2015 otworzyliśmy w Gdańsku własną restaurację połączoną z koktajl barem, cigar roomem, przestrzenią eventową.W Eliksirze kierujemy się zasadą foodpairingu. Wiemy, jaka siła kryje się w odpowiednio przygotowanych daniach i zbalansowanych smakach. Nasi goście doceniają nas i nasze menu.W 2018, 2019 i 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni przez żółty przewodnik Gault&Millau. W 2017 roku otrzymaliśmy tytuł najlepszego Gastro Baru w Polsce w prestiżowym konkursie „Bar Roku 2017”

JADALNE BAŃKI MYDLANE – jedzenie nie ma przed nami tajemnic. Dlatego dla naszego klienta wykonaliśmy pierwszą w Polsce maszynę do jadalnych baniek mydlanych. Bańki jadalne mogą mieć dowolny smak i aromat. Istnieje także możliwość dodania do nich alkoholu. Jest to doskonała atrakcja dla gości, która potrafi zrobić wrażenie. Wynajem maszyny to koszt ok. 3500 zł/dzień. Wykonanie dowolnej, dedykowanej grafiki na maszynie to jednorazowy koszt ok. 1500 zł. Wielkość maszyny do jadalnych baniek mydlanych to 80 cm średnicy i ok. 120 cm wysokości Więcej o maszynie:

PRIVATE JETS – jako jedna z kilku firm w Polsce zapewniamy catering  do samolotów typu Private Jets. Wysoko postawiona poprzeczka nie stanowi dla nas najmniejszego problemu i z wielką przyjemnością dostarczamy najwyższej jakości catering dla najbardziej wymagających klientów korzystających z powietrznych taksówek.

MADRYT – w 2019 roku, ponad 3000 km od siedziby naszej firmy, stanęliśmy przed zadaniem zorganizowania dla naszego stałego klienta kilku tysięcy przekąsek finger food. Odbyło się to podczas World ATM Congress – największego na świecie międzynarodowego kongresu dotyczącego zarządzania ruchem lotniczym. Przekąski miały za zadanie promować polskie produkty poprzez niecodzienną formę podania. Sorbet z polskiego cydru i polskich jabłek przygotowany na polskim ciekłym azocie to tylko jeden z elementów, który zaskoczył gości.

World ATM Congress

IMPREZY MASOWE – działając od ponad 11 lat, mieliśmy okazję obsłużyć wiele największych festiwali i wydarzeń organizowanych na terenie Polski jak i poza jej granicami. Doświadczenie zdobyte podczas tego typu wydarzeń pozwala nam ze spokojem przygotować catering na imprezy masowe – nawet kilkadziesiąt tysięcy drinków lub przekąsek. Dzięki odpowiednio rozbudowanemu zapleczu i doświadczeniu, serwis odbywa się w bardzo krótkim czasie. Skontaktuj się z nami, aby ustalić menu na imprezę masową, która planujesz zorganizować.

KONSULTING – wieloletnie doświadczenie w różnych gałęziach gastronomii przekuwamy w doradztwo oraz szkolenia. Dostarczamy gotowe koncepty gastronomiczne, szkolimy obsługę restauracji i hoteli. Tworzymy też menu dla małych konceptów, jak również dla największych sieci gastronomicznych w Polsce.

EXPO 2015 MILAN – w 2015 roku, podczas światowej wystawy Expo w Mediolanie jako jedna z nielicznych firm z Polski zostaliśmy zaproszeni do obsługi polskiego pawilonu, gdzie realizowaliśmy cykl pokazów kuchni molekularnej. Pokazy miały na celu promocję polskich produktów, z których wykonywaliśmy między innymi jadalne balony, których głównym składnikiem były polskie jabłka.

Expo Milan

SYCYLIA – realizacja dla naszego stałego klienta polegała na koordynacji działań sycylijskiej firmy cateringowej. Do naszych zadań należało przygotowanie kilku daniowej kolacji dla bardzo wymagającej kilkudziesięcioosobowej  grupy, przy współpracy z lokalnymi szefami kuchni